Livet pa andra sidan..

Nu ar jag har o skriver.. for forsta gangen pa jag vet inte hur lange.. men Mathilda har skott de bra, sa har hallt mig undan en del..

Men jag kan beratta lite vad som har hant i mitt liv pa senaste tiden! Min alskade pojkvan kom ju ner o halsade pa. Sista veckan har akte vi fran phiphi till Koh Lipe.. tanken va.. ata gott, kvallar pa stranden, umgas... det dar jag langtat efter sa frukstansvart mycket..

Vi kom till Koh Lipe.. gick for o hitta boende, checkade in, jag la mig i sangen.. o dar lag jag i 3 dagar, gick till toan o tillbaka. Sen va det dags o aka darifran.. sa mycket blev de med de myset.. men jag ar iaf valdigt glad over att han va dar nar jag va sjuk. Tack for att du tog hand om mig alskling!  
Sen va det dags o aka till Kuala Lumpur, tog ca 20 timmar med bat o buss. KUL!!

ca 12 timmar senare skulle flygen ga.. sa vi akte till flygplatsen o satte oss dar... annu roligare!!
Han akte hem iaf.. :( o jag akte till Bali..

Dar stod Jossan o Stina pa flygplatsen o vantade pa mig. Men en valdigt fin handskriven skylt! :D Helt underbart o se Jossan igen! Sa nu vantar vi in resten av ganget! Bali kommer bli bananas!
Forhoppningsvis ska de har hjalpa mig en bit pa traven med dialektbytet som maste ske!!!








Hoppas ni har det bra i snon!
Miss you!


Med vanliga halsningar Rocky


Kommentarer
» Becca

Du har väl inte börjat prata som på Konsum i Mörrum?????????????????????

2011-03-18 @ 20:40:40
Hemsida: http://rronnysdother.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0