I en annan del av Thailand

Forst o framst ursaktar jag for dalig uppdatering. Men bland buckets o beachhang ar detta latt att glomma bort.

Laget just nu ar som sa att jag, Mathilda, befinner mig pa Phi phi, medans min kara sambo tog med sig pojkvannen till Koh Lipe. De aker tillsammans till Kuala Lumpur, Linus flyger hem och Martina flyger till Bali och Jossan. Jag hanger med Tornan o CO, Linn-Marie-Maja, och drar tillsammans med sistnamda ett par dagar till Koh Lipe o sen vidare till Bali runt den 22 mars for att aterforena ChipHappens.

Forovrigt vill jag halsa till Martina att hon ska krya pa sig da hon drabbats av nat liknande magsjuka...
Utover det lever vi o frodas i vanlig ordning.

Imorgon har jag dragit med mig Emil for en dag i det djupa bla o simma lite med skoldpaddorna! Nice life :)


Karlek till er hemma!



Tack sota goa Clara! Va roligt att ni laser, trots att vi ar daliga pa att uppdatera! Snart kommer jag hem och Orebro star hogst upp pa besokslistan sa da far vi boka in en mysig fika! Kramar pa er alla ♥

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0