Bali, the last destination.

Yes. Nu var aven jag har... Eller har ju befunnit mig pa on nagra dagar nu men det dar med uppdatering pa bloggen gloms latt bort o jag tror att ni, vara kara lasare kanske har tappat talamodet for oss. Vilket jag har full forstaelse for :-)

Har pa fastlandet har vi haft ett par dagars poolhang vilket har varit valdigt skont. Idag har vi varit pa heldagsutflykt med fyrhjulingar! Kort i varldens terrang ska jag beratta for er! Heeeelt galet! Och fantastiskt roligt! Imorgon invantar vi sallskap och pa mandag ska vi gora riverrafting. Man sitter i en gummibat i floden med en varsin paddel, flytvast, hjalm o givetvis en guide. Ska tydligen vara ordentligt roligt och vackert med all natur runt omkring. Pa tisdag utmanar vi vart talamod, eller iallafall mitt... Da jag inte har nat. Det vi iallafall ska gora ar: tvadagars SURFING! Haller tummarna for att alla ben ar hela efter detta och att traningsvarken inte har ihjal oss. Man ar ju inte i toppform direkt. Sen drar vi till Gili, dar Martina o CO redan befinner sig. Om vi nu hamnar pa samma oar nagongang :-)

Igar drabbades Marie av den forsta stolden pa deras resa. Pa var har bara Martinas keps blivit stulen, vilket for den delen var en konstig historia. Men igar natt nar vi gick hem fran handelsenas centrum korde det forbi en moppe med tva killar pa, slog Marie pa rumpan dar hon gick o skickade sms o tog mobilen pa en hundradels sekund! Ingen hann reagara... Sa sjukt trakigt! Tur som var var det inte kameran. Men anda... Man blir ju sa hjalplos.

Idag ar forovrigt exakt 2 veckor tills vi borjar var flygresa hemat. O hur sjukt ar inte det??

Blir val lite shopping nu sen gor vi Kuta osakert ikvall. Var sa sakra! :)
All karlek till er mina fina darhemma!

// Mat-hulda

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0