Livet pa en pinne!

.. o jag haller pa o trillar av!



Det blev ingen surf.. va alldeles for daligt vader.. sa i forrgar tog vi oss en taxi in till Kuta for shopping! Outlets och Gallerian.. FANTASTISKT!!! Shoppade kanske lite for mycket.. men vafan, det ar ju sant som hander! Kopte iaf 4 par hogklackat, 1 par laga, 2 chinos, 1 par byxor, 2 par shorts, 2 kuvertvaskor, 1 hoodie, 1 blus o bh o trosor for typ 2200:- bra va??

Igar va vi mest trotta efter all shopping.. vaknade, la oss en stund pa stranden.. kakade.. forsokte fa ner all shopping i ryggan.. kakade igen.. o sov! Bra dag!!

Nu ar vi i Kuta igen! Denna gangen for o stanna.. till vi aker hem faktiskt.. men det ar inget jag vill prata om.. sa det skriver jag inget  mer om. det ar inte kul! Vill inte!!

Det blir lite mer shopping! Lite raffting! Kanske lite surf! O sol o bad om vadret tillater!!

Nehe.. tack for mig!




Forresten!!! Dialekten!! Im back! Battre an nagonsin! :)



Rocky

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0