Jag tror jag tackar for mig!

Har pa Gili gar livet sin egna gang. Vi har njutit av riktigt lata dagar, god mat och bara varandras sallskap. Vadret har svikit lite emellanat, men icke humoret :-) Tog en snorklingdag dar vi fick skada bade skoldpaddor och annat kul. Nagon daruppe vill mig verkligen val nar jag far se typ 6 skoldpaddor inom loppet av 3 veckor. Fantastiska djur!
Vi hyrde en varsin cykel en dag o cyklade runt on. Vilket inte tog sa lang tid, men de var en mysig utflykt. Vi har aven provat pa utelivet pa denna mini-o! Man, ons och fre ar dagarna det arrangeras party. Alla dagar pa olika klubbar. I onsdags vart de fullt os medvetslos och vi skakade rumpa som de lokala invanarna uttrycker sig. Igar hakade vi pa festen igen tillsammans med lite harliga norrlanningar vi traffat. Vi skippade dock utgangen och satt pa deras hotell o spelade spel o drack ol. En valdigt bra och rolig kvall :) Och med detta och 19 farska myggbett pa ryggen avslutar vi pa sa satt vi denna gangens vistelse pa Gili... 

Imorgonbitti far vi till Bali och Kuta igen for ONE LAST NIGHT for min del. Show me what you got, Kuta! :)
Pa lordagkvall, lokal tid, 22.40 lyfter planet fran Denpasar for att 05.15 lokal tid landa i Doha och darifran igen avga 08.10 for att sedan landa pa Arlanda 13.45 svensk tid.

Jag har faktiskt ingen angest alls for att aka hem. Cuz' I had the time of my life! Ar sa javla nojd med min resa och otroligt lycklig over alla fina minnen och alla fantastiska manniskor man lart kanna! Och allt man lart sig pavagen, bade om sig sjalv och andra. Ett annat perspektiv pa livet har definitivt smugit sig pa och kanske har man vaxt som manniska pa sa satt. Och alla ganger ar detta livet pa en pinne, sahar skulle man haft det! Men nagonstans langtar jag hem till en vardag (aven om jag ar fullt medveten om att jag sakert trottnar pa denna inom loppet av 2 veckor). Men framforallt langtar jag hem till min underbara familj och mina alskade vanner som jag saknat med hela mitt hjarta.

Anda ar det valdigt ofattbart att vi faktiskt bara har tva dagar kvar pa denna 133 dagars langa resa.
Tackar odmjukast er som foljt oss i med- och motgang!


All karlek fran mig till er!!!
// Mathilda

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0