En halvo pa moppe!

Nu ska vi se.. det finns ju en del o skriva.. Sista jag berattade om vad vi sysslade med va ju laaaaaangesen!

Kia o Bella anlande iaf for ett bra tag sen.. och nar dom val va pa plats drog vi oss ut mot Gili Island! Borjade med och bosatta oss i ett hus pa Gili Trawangan.. hade det bara sjukt gott med lite snorkling, sol o bad, husfest o lite ol! Bananas sa att saga! Motte aven upp lite Jonkopingsbor och Karlssonsstammisar :) Bellas kompisar PD, LillJonsson och Axel, ska vi sla vad? Jattegarna! Sen traffade vi aven pa Flax och Thilda och hade en trevlig middag med dom :)

Efter nagra dagar dar begav vi oss till Gili Air, vilket va sadar vader, lite folk och kanske ingen jattehojdare.. Hade vadret varit som de borde sa tror jag daremot det hade varit toppen! menmen, vi trottnade ganska snabbt och drog efter 2 dagar oss vidare in till fastlandet!

Vi hamnade forst i Nusa Dua.. SVINDYRT! Vi akte vidare.. hamnade i Padangpadang, sov en natt.. forflyttade oss till Bingin! Dar ar vi nu! Hyrde oss 3 moppar! Kor runt lite pa halvon har..

Vurpade for ovrig igar! MEN! Det va Bellas fel att vi bella!! Nej men det va sahar.. jag korde, Bella satt dar bak.. och vi kom lite fel o ramlade bara.. liten prick i bellas hand och lite skrapsar pa min fot o mitt ben.. men som en kompis till mig en gang sa "Nan vurpa hade man val raknat med under dom har tre dagarna pa moppe" :)

Det blev en snabbgenomgang pa allt som hant..

Idag har vi iaf varit i Dreamland och solat o badat med vagorna! Fatt lite mer farg.. kommit fram till att jag just idag borjade min charterresa.. JA, DET AR BARA EN VECKA KVAR!!! SINNES!


Imon blir det suuuuurfing for fulla muggar! Ska man bara forsoka ta sig upp pa den dar javla bradan me.. men det ska val sakert ga bra! :)

Ha det bra gott folk!




For ovrigt har jag inte tagit en enda bild sen jag kom till bali, sa ni vet!


Men Vanliga Halsningar Rocky





Kommentarer
» Clara Blesell

Hej Mathilda,

tack for halsningen och hoppas du har det bra pa hemresan.

halsningar

Clara :)

2011-04-03 @ 19:58:01

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0