Injection 3 of 5

Ja du Billy min kära. Antagligen är det bara du och jag som just nu håller denna bloggen vid liv. Jag ska nu i veckan lämna iväg den på en liten uppfräschning. Send me a pic, will you?

Angående sprutorna har jag tagit 3 av 5 möjliga. Det var luuunch. Fick träffa de bästaste av läkare och sköterskan tog väldigt fin hand om mig. Jag fick lov och ligga ner iochmed att det inte var så längesen jag svimmade av en spruta. Dagen och samma kväll var lugn. Dock måste jag varna dig för första natten och nästa dag. Båda armarna hängde som bananklasar och gick inte att rubba. Kändes som att någon försökte ta sig ut från min kropp, genom mina överarmar...

Hoppas jag inte skrämde dig nu. Det gick ju över ;-)


Rings imorgon! Puss o kram. Älskar diiiig!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0