nu är det dags på riktigt!

det närmar sig med stormsteg.. så jag kände att det nog va dags på riktigt och börja blogga lite..
pål.. jag läste ditt inlägg om vaccination tisdagen den 26:e okt.. då kom jag på att jag skulle varit där på måndagen.. haha, jag missade så tiden! men nu har jag tagit alla.. så jag är redo o åka ;)



jag ska berätta om en händelse igår..
jag tänkte jag skulle köpa mig en typ väska till handbagage.. lagom stor för o kunna bära runt på där nere sen, till stranden, på stan när kameran o allt ska va me.. överallt så att säga :) köpte en jääääääättefin converseväska..
sjukt nöjd kommer jag in på jobbet.. bengan kolla vad jag har köpt.. aa, jättefin. men den kostar 30:- i Kina, så då får du ungefär 20 likadana för samma pris.. haha! nooooo! dåligt köp av martina!
så nu ska jag faktiskt gå o lämna tillbaka den o vänta me o köpa den till jag är där!




bara 13 dagar arbetsdagar kvar.. sjuuuukt!



/Billy


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0