5 dagar..

Nej nu är det dags o börja på riktigt.. det är 5 dagar till vi åker!
Jag har precis varit hemma i Elleholm o hälsat på mamma o pappa.. hann även träffa min älskade pål också och prata lite om vårt framtida äventyr..

så jag har köpt med min apoteket, lite bra o ha saker o sådär.. nu är det bara malariatabletter som saknas..så kanske jag slipper åka hem tidigare för de liksom.. skulle va surt!



vi satt o pratade väldigt mycket om att man absolut inte ska lita på folk.. både jag o mathilda är ju ändå sånna personer som har vääääldigt lätt för o lita på folk.. men icke! packa om väskan heeela tiden. kanske t.o.m ha hänglås på :)

nu är alla praktiska saker fixade iaf. mathilad går o väntar på avresan.. medans jag sitter på tåget hem till jönköping för att under en enorm stress försöka säga hej då till alla, packa väskan, o packa ner hela lägenheten.. så lille martin kan flytta in..


men nu är det dags för er o börja följa bloggen tror jag.. för nu börjar de..


den här bilden visar nog bra hur kul vi kommer ha :)





Puss o kram!
/Billy

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0