Koh Samui..

Vi har atit suuuuuuuushi!!!! O Mathilda har lart sig alska sushi lika mycket som mig, det gillar jag! Blir sakert mer sushi under den har resan :)

Innan vi akte fran Koh Phangan hann vi med ett ex antal besok pa apoteket, och aven ett hos doktorn. Nar jag da forklarade for doktorn vad jag kopt for medicin pa apoteket skrattade han bara at mig. Det va ju hans piller jag skulle ha, i alla farger. Sa nu i 3 dagar har jag ungefar atit 15-20 piller om dagen! Men idag ar sista dagen med dom, och jag mar mycket mycket battre!! wooohooo!

Men igar kom vi till Koh Samui, och for dom som inte ater pencilin blev det en javla fest! :) sa vi far hoppas dom hade roligt! For dom som ater pencilin blev det en kort svang ut och sen hem o vila! :)


Ikvall blir det lugna gatan, och imon beroende pa vader o vind blir det nog en dag vid poolen, eller en runda pa on med moppe!

Gar inte lagga in bilder pa datorn har, sa det far bli en annan dag!




Miss you all!
Love / Mathilda & Martina


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0