Kaos i Bangkok!

hum.. vart ska man borja..

jag hittar inte fragetecknet.. jag blir forbannad!!!!

men.. vi trodde ju vi skulle aka fran peking imon.. men icke..
gardagskvallen va helt otroligt rolig.. smugglers o vics stod pa schemat.. fantastiskt roligt iaf..
idag vaknar jag.. lite sadar smatt bakfull av att mathilda kommer in o sager: Martina, vi flyger idag!!!! klockan va da halv1. vart plan lyfter halv3.. jag springer in o skriker pa jocke.. han svarar inte.. shit! jocke ar inte hemma..
men de va han visst :) saa jag skriker.. jocke! vi  flyger om 2 timmar..
jocke hur lugn som helst.. jaha, man da kanske ni ska borja packa nu..

stressar som idioter i lagenheten med allt som ska skickas o allt vi ska ha med oss..
jocke fortfarande hur lugn som helst o sager.. jag loser de, nu aker jag med er till flygplatsen..

vi hann!!!! o jocke ar en klippa! :)


skypat med mamma o pappa idag me! mys!

nu orkar jag inte skriva mer..
mathilda skriver sakert mer sen..


I miss you sooo!

Kommentarer
» Mamma Carina

Glöm inte att ändra i bloggen så alla kan läsa. Ni har nog gjort så det är vit text på ljus botten. Går bara läsa om man markerar det och alla vet inte det.



Ha det gott på ert äventyr!

Kramar!

2010-12-06 @ 05:24:57
» Gösen

Tycker nog att jag förtjänar lite mer positiv kritik på denna blogg :)Har ni snackat med Anders än elle? Mvh han som håller uppe tempot…

2010-12-10 @ 01:28:20

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0