En evig tystnad

Jag (Mathilda) har helt och hallet tappat talformagan. Vi har forsokt att kommunicera pa basta satt idag. Telefonen, skrivit pa lappar och teckensprak. Mellan oss gar det bra men det ar varre att forsoka prata med er hemma! Kommer inte ens sa mycket som ett knyst nar jag oppnar munnen.
Vi var precis pa middagsdejt, jag o sambon. Och nu are ju detta ett speciellt fall men skulle det varit en riktig dejt hade det formodligen varit den samsta i varlden sa vi inte sa ett ljud. Jag fick skriva lite sms ibland o Martina svarade. And that's it. Tycker nastan mer synd om henne.... Men hon har de lugnt o skont sager hon! Gulligt :)

Forovrigt hade vi en valdigt trevlig kvall igar! Livet pa PhiPhi funkar alltsa med eller utan rost! Me like!
Och imorgon far vi vidare for att se vad Koh Lanta har att erbjuda :)

Martina halsar!
Ma val alla!

// Mathilda

Kommentarer
» becca

om jag känner tina rätt så trivs hon alldeles utmärkt utan snack :P

2010-12-12 @ 09:26:40
Hemsida: http://rronnysdother.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0