Baola?

Som vi och alla ni andra vet är ju allt förbjudet spännande. Och visst stämde detta med den Förbjudna staden. Fantastiska byggnader och häftigt att tänka på vad som hände innan för dessa murarna förr. Var roligt att se samtidigt som man blev snabbt mätt på att det mesta såg likadant ut och alla paparazzi-kineser som inte bara ville ta kort på allt runtomkring utan även på två vilsna svenskor i ett vimmel av grupper med tillhörande guide. Nej, efter ett tag tog vår kulturella spänning slut. Vi bestämde oss därför för at göra det vi gör bäst... Nej inte dansa på baren! Shoppa såklart ;)

Idag steg vi upp 01.10 svensk tid. Och var tillbaka "hemma" 07.00. Förstår ni va mycket vi hinner med när ni ligger hemma och sover? Gode värld :)

Ikväll blir det SUSHI (Martina jublar) och utgång om andan faller på. Vilket bara Allah, Buddah och Gud vet iochmed att Kina har alla religioner!

Jockes hushållerska har tvättat alla våra kläder idag vilket vi uppskattar väääääldigt mycket. Så nu slipper vi komma till Thai o se ut som två lortisar... (Men det gör vi ju kanske ändå) Damen som städar och tvättar här är URGULLIG och snackar konstant... På kinesiska. Och de enda ord vi kan är: Hej, Tack, Mätt och Hungrig... Så ni hör ju själva att konversationerna går sådär.

Mathildas meddelande hem:
Ja pappa vi njuter järnet här och längtar efter soool! Wilma&Hugo!!! Har hittat en grej var till er som jag hoppas kommer fram tillsammans med min väska. Spännande va? Nellie, har ej funnit någon sån keps du ville ha. Får fortsätta kolla i Thai :) Vicky, hoppas mitt sms gick fram! ♥ ÄLSKAR ER! 

Martinas meddelande hem:
Becca, det kommer inga bilder än, så nu kan du sluta tjata :P Nu är det såhär, jag kommer inte köpa jackor, uggs converse till er! så är de! jag har inte plats för grejer till er :P Men jag tänker på er ibland iaf, bra va? har ni tur kanske jag skickar hem ett par flipflops från thailand när dom är tillräckligt utslitna av mig.. men jag älskar er! :)



Puss o Kram /Pål&Billy

Kommentarer
» becca

haha. jag hade missat detta inlägget.. så jag antar att jag tjatat om bilder efter med. men de kan du ha efter kommentaren om flip flopsen! grr!

2010-12-09 @ 23:16:21
Hemsida: http://rronnysdother.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0